Miről is szól a blog?

Az első bejegyzés

Üdvözöllek a Menőmanók blogon. Nagy Nikolett vagyok,két kisfiú anyukája, akik egyfolytában jönnek-mennek és gondoskodnak arról, hogy soha ne legyen csend és nyugalom a lakásban. A bloggal nem az a célom, hogy megmondjam a tutit, hiszen én sem vagyok tökéletes anya (hiszen ki lenne az), de törekszem rá. A blogot egyrészt azért indítottam, hogy megoszthassam a tapasztalataimat, félelmeimet az anyasággal illetve a gyerekneveléssel kapcsolatban. Másrészt saját készítésű dolgaimat szeretném megmutatni, legyen szó bármilyen kreatív dolog elkészítéséről (akár gyerekekkel, akár egymagam), hátha valaki kedvet kap egy-egy dolog elkészítéséhez. Ötleteket általában a Pinterestről illetve DIY oldalakról szoktam meríteni, csak igyekszem kicsit a átalakítani. Amikor tehetjük sokat jövünk-megyünk, így igyekszem az olyan kirándulási lehetőségeket is megmutatni, amelyek gyerekekkel - sőt akár babakocsival -  is jól járhatóak.

Ha tetszenek a bejegyzéseim kövesd a blogomat, illetve nézd meg a Facebook oldalamat is. Képeket pedig az Instán osztom meg.