5 alkalmazás nem csak szülőknek

robin-worrall-749755-unsplash.jpgA mai modern világunkban, hála a technikának, számos applikáció (külföldi és magyar) létezik a különféle okostelefonokra, amelyek megkönnyítik a mindennapjainkat. Bár sok alkalmazásért fizetni kell, de azért vannak ingyenesen letölthetők is, még ha olykor egy-két reklámot feldob. A mai bejegyzésben összeszedtem, hogy a gmail és a Facebook appokon kívül, én milyen alkalmazásokat használok. Ezek egytől-egyig ingyenesen, és egyszerűen letölthetők.

BKK futár

A metró felújítás és a különböző buszok, villamosok terelésével nehézkesebb a tömegközlekedés. Éppen ezért került fel ismét a telefonomra a BKK futár. Most már nem kell a megállóban várakoznom, mert az alkalmazás megmutatja, hogy érdemes-e várnom a következő járatra.

Morecast

Magyar nyelvű időjárás előre jelző. Személy szerint, nekem nagyon bevált hiszen 24 órás prognózist is mutat az előre beállított régióban.

rahul-chakraborty-460018-unsplash.jpg

Baby teeth

Angol nyelvű applikáció és egyértelmű, hogy csak azoknak az anyukáknak lehet hasznos, akiknek a csemetéje éppen fogzik. Amikor Daninak kezdtek előtörni a fogai, akkor ajánlotta egy ismerősöm ezt az alkalmazást. Szerintem szuper, de persze nem tudtam végig vezetni az összes fogak kibújását, hiszen a hátsóknál már egyáltalán nem tudtam, hogy mikor bújtak ki.

Cozi

Sajnos ez is csak angol nyelven fut, de teljesen jól kezelhető, egyszerű menüje van. Azért tetszik, mert ide a családi eseménytől kezdve a bevásárló listán át, szinte mindent dokumentálni lehet. Igazából ez egy határidő napló, egy bevásárló lista, és egy jegyzettömb összessége. Egy egyszerű regisztráció után a fiókot meg lehet osztani bármelyik családtaggal így mindenki látja, hogy kinek mikor milyen dolga van.

Pinterest

Ez az egyik legkedvesebb mobil alkalmazásom, amit ezeréve használok. Innen szoktam különféle ötleteket gyűjteni a kreatívkodáshoz.

Ha tetszett a bejegyzés kövesd a blogomat, illetve nézd meg a Facebook oldalamat is. Képeket az Instagramon szoktam megosztani.