Mire lehet szükség az oviban, bölcsiben?

Mennyi váltóruhát vigyünk első nap?

kids-boys-clothes-set-girls-anchor-print-t-shirt-tops-pants-outfit-sets-autumn-winter-clothing_jpg_640x640.jpgMarci szeptemberben középső csoportos lesz, ezért átnéztem a tavalyi ovis váltóruhákat. Majd ezek alapján összegyűjtöttem, hogy melyeket visszük be első nap.

Váltóruhák:

  • 5 póló
  • 3-4 vékony pulcsi
  • 2-3 melegítő nadrág (általában a reggeli ruhájában szokott kint lenni az udvaron)
  • 2-3 vékonyabb nadrág (lányoknak leggings, fiúknál pedig jégeralsó néven fut)
  • 2-3 alsónadrág
  • 3-4 pár zokni
  • 2 vastagabb pulcsi
  • 1 benti szupinált szandál

Torna órára:

  • 1 pár cipő
  • 1 rövidnadrág
  • 1 póló

Tisztasági csomag:

  • 1 fogkefe
  • 1 fogkrém
  • 1 csomag papírzsebkendő

Van néhány vékony nadrág, ami eléggé elhasználódott a tavalyi év során, mivel az overall alá is ezt adtam télen, így idén biztosan be kell ruházni néhány darabra.

hm.jpgTegnap már el is kezdtem kutakodni, hogy hol mennyiért lehet kapni őszi gyerek ruhákat. Most is, mint mindig, a H&M mellé esett a választásom. Tetszik, hogy mindig van valamilyen akció, illetve az itt kapható ruháktól nem vakaródzik a gyerek (Nem tudom nálatok hogy van, de az összes ruhától, amit nem a fent említett üzletben vásároltam, állandóan vakaródzott). Ráadásul ő már jobban tud vigyázni a ruháira, ezért idén is ott fogok vásárolni neki. Tornaórához pedig a Decathlonban vettük meg a szükséges holmikat. Ha fényképezés vagy ünnepség van, azt jelzik az óvónénik, így a csini ruhát mindig csak aznap viszem be.

Tárolás az ovis szekrényben

Nem tudom, hogy nálatok milyen ovisszekrény van, de nálunk eléggé keskeny. Tavaly az óvónénik javasolták, hogy 3-4 rekeszes rendszerezőt érdemes venni a ruháknak. Ezen fellelkesülve körbe jártam néhány lakberendezős áruházat, kínai boltot de sehol nem találtam megfelelő méretűt. Aztán eszembe jutott, hogy a Wish nevű internetes oldalon szinte minden kapható, és igazam is lett. Ott megtaláltam a megfelelő szélességű rendszerezőt, igaz cipőrendszerező néven futott, de nekünk tökéletes a váltóruháknak, ami kb. 2-3 hét alatt meg is érkezett postán. Összesen, 2.000 forintunkba került. Ráadásul egy külön álló doboz is volt hozzá, ami szintén befér a szekrény legalsó részébe: ebbe kerül bele az alvóka, és nyáron a kulacs is.

Bölcsis lista és a ruhák tárolása

Dani pedig a bölcsit kezdte meg néhány hete. Nála több váltóruhával számoltam, mivel még nem eszik olyan tisztán, illetve kint az udvaron is jóval koszosabb szokott lenni az, ami rajta van.

Váltóruhák:

  • 5-6 póló
  • 4 vékony pulcsi
  • 3-4 melegítő nadrág (ő is abban lesz kint, amiben reggel viszem)
  • 3-4 vékonyabb nadrág
  • alsónadrág még nem szükséges, mivel pelusos
  • 3-4 pár zokni
  • 2 vastagabb pulcsi
  • 1 benti szupinált szandál

 Tisztasági csomag:

  • 1 csomag pelus
  • 1-2 csomag törlőkendő
  • 1 doboz popsikrém

Daniéknál nem szekrények, hanem akasztók vannak, az előtérben, így neki tökéletes választás volt a hagyományos bölcsis zsák. Ebbe kerül az alvóka a mosást igénylő váltóruhák és majd télen a sapi, kesztyű és a sál. A csoport szobában vannak a szekrények, amiben azok a váltóruhák vannak, amit a gondozók kezelnek, ha napközben át kell öltöztetni a gyerkőcöt. Fentebb is említettem, hogy Dani még nem eszik olyan tisztán, és nem tud annyira vigyázni a kis ruháira, ráadásul ő még nagyon gyorsan kinövi, ezért neki még a Pepcoban szoktam ruhát vásárolni.

Köszönöm, hogy elolvastad! Ha tetszett, kérlek oszd meg vagy kövesd a blogomat. :)