Kirándulás a Teve-sziklánál

img_20180909_090024.jpgHa egy rövid, Pest közeli kirándulásra szeretnétek menni a gyerekekkel, akkor érdemes meglátogatni Pilisborosjenő közelében a Teve-sziklát. Autóval a Bécsi út után a 10-es úton továbbhaladva, Ürömön keresztül juthatunk el Pilisborosjenőre. Átvágva a településen a Prohászka Ottokár út végén, a Szent Vendel emlékműnél tudtok leparkolni. Itt van egy büfé is (Jenői FALODA), amit sajnos nem volt alkalmunk kipróbálni, mert 10 óra körül, amikor visszafelé jöttünk, még nem volt nyitva. Egy játszótér is van itt, ezen kívül a Mesevölgy Óvoda is itt található meg. A parkolótól indul az út amely a Kevély-hegyi levendula mező mellett visz el, majd kb. 500 méter séta után balra le kell térni egy cserjékkel szegélyezett útra. Ez az út becsatlakozik a Kéktúra útvonalba, innen két féle úton juthatunk le a Teve-sziklához: van egy meredekebb és egy kevésbé meredekebb út. Mi, a fiúk miatt, a kevésbé meredekebbet választottunk és egy rövid, 100 méteres séta után meg is érkeztünk a sziklához. Amikor leértünk, éppen egy fiatal csapat bontott sátrat, szóval még vadkempingezni is lehet, ha valaki nagyon szeretne. A kilátás gyönyörű, be lehet mászni a sziklamélyedéseibe, amit a gyerekek nagyon élveztek. Marci szerint, régebben itt éltek a macik… :)

A szavak helyett, beszéljenek a képek...

Köszönöm, hogy elolvastad, és ha tetszett kövesd a blogomat!